Daarom is geurbeleving zo effectief voor de horeca
Horeca is Beleving. Geurbeleving in de horeca sluit daar perfect op aan. Met een geursysteem verbetert u gemakkelijk en kostenefficiënt de sfeer in uw locaties. Uw gasten voelen zich beter en uw bedrijf krijgt een extra boost. Tegelijk kunt u onwenselijke geuren uit bijvoorbeeld de vetput gemakkelijk neutraliseren. Daarom kan een heerlijke geurbeleving niet ontbreken in uw hotel, restaurant of café
1. Verhoog je kwaliteit
Een lekkere geur straalt kwaliteit uit. Dat is wetenschappelijk bewezen. Hotelketens of restaurants met een eigen geur stralen luxe en herkenning uit. Net als een mooi logo of aardige medewerkers.
2. Neutraliseer vieze luchten
Veel horeca-ondernemers hebben last van nare luchtjes. Bijvoorbeeld door de vetput of door rooklucht. Met een geurneutralisatie systeem vervangt u die door een heerlijke geur. Zo slaat u 2 vliegen in 1 klap. Een lekkere luxe geur en geen vieze geurtjes meer.
Hoe werkt Geurneutralisatie?3. Stimuleer uw gasten
Geuren kunnen mensen laten ontspannen, of juist wakker schudden. Met een warme geur creëer je een gezellige sfeer waarin uw gasten blijven hangen voor een drankje. Met een frisse geur worden ze juist wakker en actief. Perfect voor een business-event of een zakelijke bespreking. Of wat dacht u van een heerlijke zeelucht voor een visrestaurant? Het water loopt uw gasten al in de mond bij binnenkomst.
4. Geuren roepen emoties op
Geuren roepen emoties op. Met een herkenbare geur wordt u overal herkend. Heeft uw klant een fijne ervaring gehad in uw onderneming? Door uw herkenbare geur wordt hij er automatisch aan herinnerd
Alles over de impact van geurProbeer geurbeleving nu vrijblijvend uit
Start vandaag nog met geurbeleving voor uw restaurant, hotel of café. Neem contact op voor een vrijblijvende demonstratie op uw locatie.
- Verbeter de sfeer
- Laat uw gasten ontspannen
- verhoog uw uitstraling
- Neutraliseer nare geuren
Vraag vrijblijvende demonstratie aan
Binnen 1 dag nemen wij contact met je op.
Deze horeca-ondernemers gebruiken al geurbeleving om de sfeer te verhogen
20 jaar ervaring in geurmarketing.
Geurmarketing is een vak. Dat weten wij als geen ander. Onze ervaring hebben we opgebouwd door 20 jaar keihard te werken in meer dan 100 landen. Dat zijn miljarden geurimpressies per jaar. Daardoor weten we precies wat werkt. En wat onze klanten belangrijk vinden.
- Full service oplossingen voor volledig gemak
- Jouw unieke geur uit ons eigen laboratorium
- Vrijblijvende proefperiode
De impact van Geurbeleving in de praktijk
Lees hoe het Pulitzer Hotel in Amsterdam hun unieke uitstraling verbetert met een unieke geur.
Bekijk de Case